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Empleo de Administrative Assistant
Hilton Hoteles en Ciudad de México - DF

Descripción del puesto de trabajo

Administrative Assistant

Job Summary

The administrative assistant provides the Team with administrative support, including typing, filing, answering telephones, taking messages, maintaining appointment calendar, making travel arrangements, internal customer service and other general office duties.

What will I be doing?

An administrative assistant provides the Team with administrative support, including typing, filing, answering telephones, taking messages, maintaining appointment calendar, making travel arrangements, internal customer service and other general office duties. Specifically you will be responsible for performing the following tasks to the highest standards:
* Opens incoming mail, dates stamps and distributes accordingly
* Sends outgoing mail, both interoffice and outside of the hotel
* Routes mail, faxes and other printed matter
* Prepares and types correspondence and fairly complex numerical/financial reports, as directed
* Prepares correspondence on behalf of management
* Duplicates, copies and distributes and mails material for the department/office
* Orders and maintains office supplies and equipment
* Maintains files and equipment in an orderly and professional manner
* Uses the property's email system and maintains their email box, as is policy
* Additionally this position may or may not have access and/or control over the email box of assigned supervisor(s)
* Appropriate business use of telephone and voice email system
* Greets internal and external customers in a friendly and professional manner
* Announces visitors and/or handles requests, as appropriate

What are we looking for?

An Administrative Assistant serving Hilton brands is always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviours, skills, and values that follow:
* Excellent verbal and written communication skills
* Excellent administration and IT skills
* Committed to delivering a high level of customer service, both internally and externally
* Flexibility to respond to a range of different work situations
* Ability to work under pressure

It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions:
* Previous administrative experience in a fast paced environment

What will it be like to work for Hilton?

Hilton is the leading global hospitality company, spanning the lodging sector from luxurious full-service hotels and resorts to extended-stay suites and mid-priced hotels. For nearly a century, Hilton has offered business and leisure travelers the finest in accommodations, service, amenities and value. Hilton is dedicated to continuing its tradition of providing exceptional guest experiences across its global brands. Our vision to fill the earth with the light and warmth of hospitality unites us as a team to create remarkable hospitality experiences around the world every day. And, our amazing Team Members are at the heart of it all!

Descubre más

Evaluaciones de Hilton Hoteles


Satisfacción general de los empleados

4.00
  • Remuneración y prestaciones
    3.00
  • Oportunidad de carrera
    4.00
  • Cultura de la empresa
    3.50
  • Calidad de vida
    3.00

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace cerca de 1 año

    Hotel

    Manager

    Ciudad de México, DF


    Pros: Buen crecimiento y prestaciones a nivel gerencial, es muy bonito trabajar en un hotel de esta categoría, te dan uniformes, lavandería y comedor

    Contras: Falta de capacitación, algunos directores son muy cerrados con las personas jóvenes y no están siempre abiertos a nuevas propuestas, hay gente muy mayor

    Consejos para los directivos: Ejecutar planes de carrera y capacitación

    Recomendá la empresa: Si

  • Hace cerca de 1 año

    Superación

    Supervisor

    Ciudad de México, DF


    Pros: Se preocupa por sus empleado. La empresa tiene una vision y valores en los que se les da impprtancia a los colaboradores reconociendo su esfuerzo y responsabilidad. Nos brindan las herramientas para ser mejores en nuestra área.

    Contras: Le dan mas valor a un titulo que al talento y competencias que se posean. Aunque una persona se destaque y haga su trabajo de una forma correcta e inclusive sobrepase las expectativas, los jefes ascienden a las personas con las que se llevan mejor.

    Consejos para los directivos: Creo que el hecho de valorar las capacidades y habilidades de cada miembro es fundameltal para que se sientan apoyados ya que se sentiran mas motivados y por ende desempeñeran mejor su labor lo que repercutira directamente en la operación ya que tendrán a un visionario altamente capacitado y no solo a alguien que realiza su trabajo por obligación. Tienen que darle la oportunidad a los diamantes en bruto que tienen y no solo a los que vienen de una universidad de renombre... Es mas que cierto que el hecho de que la escuela sea la mejor no garantiza que el estudiante tambien lo sea.

    Recomendá la empresa: Si