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Empleo de Bilingual Call Center
Honeywell en Ciudad de México - DF

Descripción del puesto de trabajo

Bilingual Call Center

Description
* Drive a > 95% Average Speed of Answer rate for all incoming phone calls.
* Accomplish quality monitoring metrics
* Provide < 24 hour response and acknowledgement to customers for all inquiries
* Service Request Management – creation, progress, closure, reporting stats
* Dispatching and Assigning of Service Requests and Activities to the Field
* Customer interface for quoting, orders, order status, and invoice resolution
* Ability to manage up to 40 calls per day
* Assist Customer Shared Services with expedite orders
* Adherence to strict quality measures with low defect rates
* Ability to service international customers in after-hours mode
* Manage online and customer self service requests
* Work closely with the Honeywell Technical Assistance team on customer inquiries
* Close out of all actions to ensure all requests have flowed thru the process to invoicing.
* Meet Honeywell behavioural goals and objectives
* Understand customer entitlements and product offerings
* Become an expert in CRM tool Siebel
* Root cause and corrective actions
* Provide support for other areas for holiday and sickness cover
* Exceed on Honeywell behavioural goals and objectives

Qualifications
* Drive a > 95% Average Speed of Answer rate for all incoming phone calls.
* Accomplish quality monitoring metrics
* Provide < 24 hour response and acknowledgement to customers for all inquiries
* Service Request Management – creation, progress, closure, reporting stats
* Dispatching and Assigning of Service Requests and Activities to the Field
* Customer interface for quoting, orders, order status, and invoice resolution
* Ability to manage up to 40 calls per day
* Assist Customer Shared Services with expedite orders
* Adherence to strict quality measures with low defect rates
* Ability to service international customers in after-hours mode
* Manage online and customer self service requests
* Work closely with the Honeywell Technical Assistance team on customer inquiries
* Close out of all actions to ensure all requests have flowed thru the process to invoicing.
* Meet Honeywell behavioural goals and objectives
* Understand customer entitlements and product offerings
* Become an expert in CRM tool Siebel
* Root cause and corrective actions
* Provide support for other areas for holiday and sickness cover
* Exceed on Honeywell behavioural goals and objectives

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Evaluaciones de Honeywell


Satisfacción general de los empleados

3.94
  • Remuneración y prestaciones
    3.91
  • Oportunidad de carrera
    3.75
  • Cultura de la empresa
    4.00
  • Calidad de vida
    3.78

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace 5 meses

    Buen trabajo

    Ingeniero de Diseño

    Mexicali, BCN


    Pros: Buen ambiente laboral y oportunidad de crecimiento, flexibilidad de trabajará en posiciónes remotas y comunicación entre departamentos y sitios alrededor del mundo

    Contras: Horario laboral con poca flexibilidad, encargado de evaluación se encuentra en otra ciudad y lo miras pocas veces al año, no tiene gastos médicos menores

    Recomendá la empresa: Si

  • Hace más de 1 año

    curiosidad

    Senior Customer Care

    Ciudad de México, DF


    Pros: Es un lugar donde puedes aprender mucho y puedes crecer profesionalmente, hay mucha áreas de desarrollo, no solo en México, puedes ir a europa o Asia, o tal ves prefieras América del sur

    Contras: Está lejos, trabaja en santa fe implica mucho tiempo en el tráfico, cuenta con pocas rutas de acceso, y algunas no tan seguras,la más común es constituyentes

    Consejos para los directivos: Un buen líder no solo está para mandar, también tiene que ayudar a resolver los problemas, un líder que apoya a su equipo fomenta la unión en el mismo

    Recomendá la empresa: Si