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Empleo de Bilingual Call Center
Honeywell en Ciudad de México - DF

Descripción del puesto de trabajo

Bilingual Call Center

Description
* Drive a > 95% Average Speed of Answer rate for all incoming phone calls.
* Accomplish quality monitoring metrics
* Provide < 24 hour response and acknowledgement to customers for all inquiries
* Service Request Management – creation, progress, closure, reporting stats
* Dispatching and Assigning of Service Requests and Activities to the Field
* Customer interface for quoting, orders, order status, and invoice resolution
* Ability to manage up to 40 calls per day
* Assist Customer Shared Services with expedite orders
* Adherence to strict quality measures with low defect rates
* Ability to service international customers in after-hours mode
* Manage online and customer self service requests
* Work closely with the Honeywell Technical Assistance team on customer inquiries
* Close out of all actions to ensure all requests have flowed thru the process to invoicing.
* Meet Honeywell behavioural goals and objectives
* Understand customer entitlements and product offerings
* Become an expert in CRM tool Siebel
* Root cause and corrective actions
* Provide support for other areas for holiday and sickness cover
* Exceed on Honeywell behavioural goals and objectives

Qualifications
* Drive a > 95% Average Speed of Answer rate for all incoming phone calls.
* Accomplish quality monitoring metrics
* Provide < 24 hour response and acknowledgement to customers for all inquiries
* Service Request Management – creation, progress, closure, reporting stats
* Dispatching and Assigning of Service Requests and Activities to the Field
* Customer interface for quoting, orders, order status, and invoice resolution
* Ability to manage up to 40 calls per day
* Assist Customer Shared Services with expedite orders
* Adherence to strict quality measures with low defect rates
* Ability to service international customers in after-hours mode
* Manage online and customer self service requests
* Work closely with the Honeywell Technical Assistance team on customer inquiries
* Close out of all actions to ensure all requests have flowed thru the process to invoicing.
* Meet Honeywell behavioural goals and objectives
* Understand customer entitlements and product offerings
* Become an expert in CRM tool Siebel
* Root cause and corrective actions
* Provide support for other areas for holiday and sickness cover
* Exceed on Honeywell behavioural goals and objectives

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Evaluaciones de Honeywell


Satisfacción general de los empleados

3.85
  • Remuneración y prestaciones
    3.91
  • Oportunidad de carrera
    3.63
  • Cultura de la empresa
    3.91
  • Calidad de vida
    3.59

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace 7 meses

    Una empresa buena pero necesita más atención hacia sus empleados

    Video Conferencing EngineerEx-empleado, salió en 2018

    San Luis Potosí, SLP


    Pros: La empresa cuenta con buenas prestaciones y buenos sueldos. Promueven el crecimiento profesional interno y te toman en cuenta para otros puestos si ya eres empleado.

    Contras: La empresa tiene una buena estructura y promueven mucho el crecimiento interno pero no tienen bien implementado el proceso y muchas veces no obtienes un beneficio económico al moverte a otro puesto. Los mejores puestos los ponen fuera de México

    Consejos para los directivos: Preocuparse más por los empleados y gratificar mejor cada año, en cambio de puestos y dar todas las herramientas necesarias para desarrollar el prabajo

    Recomendá la empresa: Si

  • Hace cerca de 2 meses

    Bien

    EngineerEx-empleado, salió en 2015

    Mexicali, BCN


    Pros: Ambiente relativamente saludable y equilibrado con presión moderada y libertad para desarrollar el trabajo. Existe la oportunidad de trabajar con nuevas tecnologías y soluciones a gran escala, lo que permite realizar propuestas y soluciones innovadoras.

    Contras: Falta de buen liderazgo. La organización no contaba con estrategias de crecimiento a largo plazo. El salario es relativamente bajo y las oportunidades de crecimiento son limitadas.

    Consejos para los directivos: Mejores estrategias de crecimiento y para el aumento de la competitividad

    Recomendá la empresa: Si