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Empleo de Bilingual Call Center
Honeywell en Ciudad de México - DF

Descripción del puesto de trabajo

Description
* Drive a > 95% Average Speed of Answer rate for all incoming phone calls.
* Accomplish quality monitoring metrics
* Provide < 24 hour response and acknowledgement to customers for all inquiries
* Service Request Management – creation, progress, closure, reporting stats
* Dispatching and Assigning of Service Requests and Activities to the Field
* Customer interface for quoting, orders, order status, and invoice resolution
* Ability to manage up to 40 calls per day
* Assist Customer Shared Services with expedite orders
* Adherence to strict quality measures with low defect rates
* Ability to service international customers in after-hours mode
* Manage online and customer self service requests
* Work closely with the Honeywell Technical Assistance team on customer inquiries
* Close out of all actions to ensure all requests have flowed thru the process to invoicing.
* Meet Honeywell behavioural goals and objectives
* Understand customer entitlements and product offerings
* Become an expert in CRM tool Siebel
* Root cause and corrective actions
* Provide support for other areas for holiday and sickness cover
* Exceed on Honeywell behavioural goals and objectives

Qualifications
* Drive a > 95% Average Speed of Answer rate for all incoming phone calls.
* Accomplish quality monitoring metrics
* Provide < 24 hour response and acknowledgement to customers for all inquiries
* Service Request Management – creation, progress, closure, reporting stats
* Dispatching and Assigning of Service Requests and Activities to the Field
* Customer interface for quoting, orders, order status, and invoice resolution
* Ability to manage up to 40 calls per day
* Assist Customer Shared Services with expedite orders
* Adherence to strict quality measures with low defect rates
* Ability to service international customers in after-hours mode
* Manage online and customer self service requests
* Work closely with the Honeywell Technical Assistance team on customer inquiries
* Close out of all actions to ensure all requests have flowed thru the process to invoicing.
* Meet Honeywell behavioural goals and objectives
* Understand customer entitlements and product offerings
* Become an expert in CRM tool Siebel
* Root cause and corrective actions
* Provide support for other areas for holiday and sickness cover
* Exceed on Honeywell behavioural goals and objectives

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Evaluaciones de Honeywell


Satisfacción general de los empleados

3.87
  • Remuneración y prestaciones
    3.67
  • Oportunidad de carrera
    3.38
  • Cultura de la empresa
    3.98
  • Calidad de vida
    3.76

Recomiendan la empresa a un amigo




  • Hace 8 días

    Agradable pero con mejoras

    Ingeniero IndustrialEx-empleado, salió en 2017

    Chihuahua, CHH


    Pros: Ambiente de trabajo atractivo ya que los compañeros son amigables y tengo la capacidad de recibir apoyo en caso de alguna duda por parte de los gerentes o compañeros

    Contras: Jornadas laborales más extensas de lo pensado. Es normal tener que trabajar más de lo esperado pero en varias ocasiones era mucho más trabajo de lo pensado.

    Recomendá la empresa: Si

  • Hace 13 días

    Un muy buen lugar para comenzar

    Ingeniero Automatizacíon


    Pros: Buen ambiente de trabajo, el trabajo de reparte con base en tu experiencia e intereses profesionales. El lugar de trabajo esta muy bien cuidado.

    Contras: Hace falta una mejor organización para dar trabajo a las personas que no contamos con mucha experiencia muchas veces te encuentras haciendo cosas que no te interesan demasiado. Los equipos de cómputo para realizar tus labores podrian mejorarse un poco para agilizar el trabajo.

    Recomendá la empresa: Si