• Empresas
  • Salarios
  • Entrevistas
  • Empleos

Empleo de Financial Analyst
Honeywell en San Luis Potosí - SL

Descripción del puesto de trabajo

Financial Analyst

Description
* Enter supplier invoices in main ERP and Legacy systems
* Generate reports (cash requirement, preliminary payment reports),
* GL account reconciliation.
* Provide exceptional Customer Service and establish effective relationships with external contact points: Suppliers, Custom Brokers,
* Provide support to Internal Users: Payroll, Finance, Managers, TAX and BU Controllers.
* Distribute relevant information to customers: Reconciliation results, Invoice Hold reports
* Communicate with key stakeholders: Finance, Payroll, Procurement
* Process mapping.- Identify opportunities for improvement
* Back-up on driving follow-up meetings and follow-up on customer escalations
* Commitment to deadlines

Qualifications
High level of accuracy
* Minimum 2 year experience in Accounts Payable/Cash Disbursements related activity
* Minimum 1 year accounting/Finance experience
* Professional degree in Accounting/Finance
* Work experience with SAP Accounts Payable module
* Proficiency in Microsoft Products (Power point, Excel and Word) and Outlook
* Internal controls and audit knowledge or experience and plus
* Strong Customer Focus
* Excellent Problem Solving Skills
* Ability to deal effectively with customers
* Accuracy and speed in Data Entry and data matching
* Strong Organizational and time management skills to prioritize tasks and meet deadlines
* Able to work under pressure
* English at 80% is a must
* Deep knowledge in end to end process: Procure to Pay

Descubre más

Evaluaciones de Honeywell


Satisfacción general de los empleados

3.89
  • Remuneración y prestaciones
    3.76
  • Oportunidad de carrera
    3.46
  • Cultura de la empresa
    3.62
  • Calidad de vida
    3.59

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace cerca de 2 meses

    Nos hace falta más atenciones a los operadores

    Operador de Producción

    San Luis Potosí, SLP


    Pros: Trabajos sin exceso de pesadez, es decir son trabajos dónde no se corre tanto riesgo se trabajo No son difíciles de llevar acabó las operaciones

    Contras: Hace falta más atención de parte de recursos humanos Más categorías porque el sueldo solamente aumenta al año Contratación directa con la empresa y no con contratistas

    Consejos para los directivos: Ocuparse más de los asuntos de la empresa y de personas que merecen y no merecen estar

    Recomendá la empresa: Si

  • Hace 2 meses

    Buena empresa

    Senior Specialist

    Ciudad de México, DF


    Pros: Buen pago para iniciar una carrera, buenas prestaciones y sueldo. Oportunidad de carrera en cambios laterales. Aprendizaje y capacitación para el desarrollo profesional

    Contras: Cultura de la empresa muy rígida y sin pensar en los empleados. Deberían mejorar las instalaciones para poder trabajar sin problemas. Actualizar politicas que ayuden a los empleados

    Recomendá la empresa: Si