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Empleo de Financial Analyst
Honeywell en San Luis Potosí - SL

Descripción del puesto de trabajo

Financial Analyst

Description
* Primary operational responsibility to ensure EFT transactions and check printing delivered and approved on time per service level commitments to the SBG’s, according to the payment terms.
* Supervision on run payments on legacy systems EFT/checks.
* Contribute other bank services, support on FX Operations and Investments
* Support and supervision all banking administration functions performed by staff to ensure the quality of service delivery and synergy with SBG Finance and other key stakeholders.
* Provide exceptional Customer Service and establish effective relationships with external suppliers and internal business customers such as Buyers, Managers, Controllers and Banks.
* Download of daily or monthly of electronic files
* Process Bank & ERP-Legacy system stop payments, void/re-issue checks.
* Collect metrics such as volume, issues, rejections, banking clarifications, etc.
* Contribute and achievement successful Internal Controls and Audit compliance with Sarbanes-Oxley Act requirements

Qualifications
* High degree of discretion, confidentiality, diplomacy and ethics.
* Requires excellent written and verbal communications skills.
* Must be assertive, self-motivated, organized, team oriented, results oriented, handle change and conflict and able to work flexible hours.
* Must have the ability to drive change and collaborate with others, including virtual, global teams, to reach desired goals.
* Clear understanding of Corporate and Business Policies and Procedures
* Positive feedback from both internal and external Customers on customer satisfaction
* Excellent Problem Solving Skills
* Strong Organizational and time management skills to prioritize tasks and meet deadlines
* Able to work under high level of pressure.
* Experience in filling and administrative tasks.

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Evaluaciones de Honeywell


Satisfacción general de los empleados

4.06
  • Remuneración y prestaciones
    4.06
  • Oportunidad de carrera
    3.63
  • Cultura de la empresa
    3.56
  • Calidad de vida
    3.50

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace 7 meses

    Bien

    EngineerEx-empleado, salió en 2015

    Mexicali, BCN


    Pros: Ambiente relativamente saludable y equilibrado con presión moderada y libertad para desarrollar el trabajo. Existe la oportunidad de trabajar con nuevas tecnologías y soluciones a gran escala, lo que permite realizar propuestas y soluciones innovadoras.

    Contras: Falta de buen liderazgo. La organización no contaba con estrategias de crecimiento a largo plazo. El salario es relativamente bajo y las oportunidades de crecimiento son limitadas.

    Consejos para los directivos: Mejores estrategias de crecimiento y para el aumento de la competitividad

    Recomendá la empresa: Si

  • Hace 7 meses

    Buena

    Responsable HSE

    Mexicali, BCN


    Pros: Madurez de sistemas, gente responsable y entregada, emprendedora, global y con crecimiento en el campo de trabajo y desarrollo de en el área de aplicacion

    Contras: Plan de crecimiento, carga de trabajo sobresaturada para los trabajadores puestos únicos dónde no hay un plan de backup up en caso de que se retire esa persona

    Consejos para los directivos: Balancear mejor cargas de trabajo

    Recomendá la empresa: Si