Empleo de Manufacturing Intern

Transportation Global Supply Chain

Function:

Manufacturing

About Us:

GE is the world's Digital Industrial Company, transforming industry with software-defined machines and solutions that are connected, responsive and predictive. Through our people, leadership development, services, technology and scale, GE delivers better outcomes for global customers by speaking the language of industry.

Role Summary/Purpose:

NPI's introduction derivative from Erie Transfer including Team Center & PPAP developments for every new product.

Essential Responsibilities:
* New Product Introduction.
* BOM analysis.
* Team Center manipulation.
* Control Plan development.
* Manufacturing Instruction.
* On floor assembly of new products.
* Manufacturing administrative functions.

Qualifications/Requirements:
* English required (minimum 80%).
* Full time availability.
* 2D and 3D drafting.
* GD&T knowledge.
* Very proactive.
* Problem solution.

Desired Characteristics:
* Multitask.
* Autocad and 3D software knowledge.

Evaluaciones de General Electric (GE)

Resumen

Analista

Pros: Fondo de ahorro, gastos médicos.. dependiendo tu puesto y/o manager puedes trabajar desde casa y si tienes hijos tienes diferentes opciones para poder seguir trabajando medio tiempo.

Contras: Sueldo, crecimiento profesional... empresa esta en su peor momento economicamente y difícilmente te puedes mover dentro de la empresa a otra division o negocio.

Gran Empresa

Asistente Ejecutivo

Pros: Apoyo al personal, confianza en el desarrollo, proyección. Nos mantiene informados sobre el negocio y la realidad del mercado. Nos proporciona información sobre temas relevantes para la vida laboral y personal.

Contras: Está muy lejos, de localizan en Samara Santa Fe. Y aunque se entiende que muchos corporativos están en esa zona, el transporte público es deficiente.