Empleo de Necesitas Empleo de Medio Tiempo
Teleperformance en Guadalajara - JA

Necesitas Empleo de Medio Tiempo - Speak english while working

• American company leader in the electricity and gas industry in hiring bilingual call agents to provide customer service in their Guadalajara site. Available shift: Full time Part time We offer: Base salary + bonus (punctuality, assistance and performance) Law benefits Flexible schedule Excellent work environment Short term growth opportunity The chance to practice your English Few requirements are: Conversational English Basic computer skills Immediate hiring, no experience needed, students and recently graduated are welcome. If you are interested and have these requirements please apply by this posting. You can also send your resume including your Name: Phone number: English level:

Recuerda que la información que nos compartes será tratada de acuerdo a los fines contenidos en nuestro Aviso de Privacidad.

Requerimientos

• Idiomas: Inglés
  • Edad: entre 16 y 50 años
  • Conocimientos: Microsoft Excel, Microsoft Word

Postularme

Evaluaciones de Teleperformance

Agente Telefónico

Pros: Blablablablablauehejdnndkdudbekdkenridjbeddkdndoidndnridjdnfijdbdkd sisjsksibdbdfibendjdbkdisiwjbdddeowkwbdndnnendnffnfnfbfbfbfbbrbrjekejkejejen

Contras: Jkskwkwjbekddjbwnwkdkenndnrndndndnnddndndnndndndndndnndndndndnndnsjsbsb siajsbsbwj sis sis dow df iw dow rieywhwjwous diwbdkjeie didkwkjenendnnd

Evaluación a TP

Ejecutivo

Aguascalientes, AGU

Pros: En general tiene buen ambiente de trabajo y buenas ganancias. Del mismo modo también se hacen los pagos de manera puntual con nóminas los mismos días del pago

Contras: De momento como se trata de lidiar con clientes es un trabajo que pone a prueba tu paciencia, como en cualquier otro servicio a cliente, sería lo unico

Consejos para los directivos: De momento aumenten el salario