• Empresas
  • Salarios
  • Entrevistas
  • Empleos

Empleo de Partner Development Manager
Amazon en Ciudad de México - DF

Descripción del puesto de trabajo

Partner Development Manager

DESCRIPTION

  • Manage assigned Partner accounts and coordinate the extended team working within their accounts in Latin America
  • Elaborate and develop joint Partner Business Plans
  • Define specific services and bundle offerings
  • Forecast sales
  • Up-sell other services and penetrate new territories
  • Optimize allocation of marketing development funds
  • Resolve any financial issues with their Partner accounts
  • Work across a range from high-level strategic thinking to creative and detailed team leadership
  • Use data to problem solve and a track results through continuous improvement
  • Think and act creatively to leverage resources
  • Manage multiple, competing priorities simultaneously
  • Willingness to roll up one's sleeves to get the job done

BASIC QUALIFICATIONS

  • Bachelor's degree
  • 10+years of relevant work experience in Partner sales/ Partner account management in the IT industry
  • Experience managing Partner accounts and successfully working with internal teams to build new capability and implement new projects
  • Advanced English skills

PREFERRED QUALIFICATIONS

  • Experience indirectly leading operational, sales and project teams
  • Spanish language skills (advanced) are preferred
  • Experience in Service sales through Partners
  • Proven track record of accomplishments with Partners ecosystem is a plus
  • Excellent verbal and written communications skills
Descubre más

Evaluaciones de Amazon


Satisfacción general de los empleados

4.40
  • Remuneración y prestaciones
    4.20
  • Oportunidad de carrera
    4.80
  • Cultura de la empresa
    4.20
  • Calidad de vida
    4.00

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace cerca de 1 año

    Buen ambiente

    Asistente de Procesos

    Cuautitlán, MEX


    Pros: Prioridad por los empleados, pagos a tienpo, buen ambiente, transporte personal, contrataciones de gente bien,solución de problemas a tiempo

    Contras: Son pocos lis puntos negativos la verdad es una empresa como pocas en México y mucha gente se siente orgullosa de trabajar en Amazon son pocas la negativas que se escuchan

    Recomendá la empresa: Si

  • Hace cerca de 1 año

    Best place to work, hands down

    Staff

    Ciudad de México, DF


    Pros: Excelente trato a los empleados, flexibilidad de horarios, crecimiento basado 100% en resultados, buen ambiente laboral, disponibilidad para aprender cosas diferentes siempre

    Contras: Está en Santa Fe y el tráfico no ayuda, sin embargo existe la posibilidad de hacer home office. Otro punto es que no ofrecen vales y eso siempre es un excelente incentivo de las buenas empresas en nuestro país

    Consejos para los directivos: Manténganse así, es un excelente lugar para trabajar y cumplir tus metas profesionales sin tener que sacrificar las personales. Falta un poco negociar algunos beneficios, pero sabemos que cosas muy buenas vienen en camino.

    Recomendá la empresa: Si