Empleo de Planner/Scheduler Intern

Power Industrial Solutions

Function:

Manufacturing

About Us:

GE is the world's Digital Industrial Company, transforming industry with software-defined machines and solutions that are connected, responsive and predictive. Through our people, leadership development, services, technology and scale, GE delivers better outcomes for global customers by speaking the language of industry.

Role Summary/Purpose:

Support to Materials organization.

Essential Responsibilities:

Responsible of planning/scheduling materials and/or end items.

Qualifications/Requirements:
* Student of 7 semester of an Engineering career.
* Analysis Capability.
* Bilingual.
* Proficient in Excel.
* Customer focus.
* Teamwork.

Desired Characteristics:
* Previous experience in Maquiladora environment.
* Previous experience working with SAP.

Evaluaciones de General Electric (GE)

Resumen

Analista

Pros: Fondo de ahorro, gastos médicos.. dependiendo tu puesto y/o manager puedes trabajar desde casa y si tienes hijos tienes diferentes opciones para poder seguir trabajando medio tiempo.

Contras: Sueldo, crecimiento profesional... empresa esta en su peor momento economicamente y difícilmente te puedes mover dentro de la empresa a otra division o negocio.

Gran Empresa

Asistente Ejecutivo

Pros: Apoyo al personal, confianza en el desarrollo, proyección. Nos mantiene informados sobre el negocio y la realidad del mercado. Nos proporciona información sobre temas relevantes para la vida laboral y personal.

Contras: Está muy lejos, de localizan en Samara Santa Fe. Y aunque se entiende que muchos corporativos están en esa zona, el transporte público es deficiente.