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Empleo de Specialist Tech Sup Assoc Sr
Honeywell en San Luis Potosí - SL

Descripción del puesto de trabajo

Specialist Tech Sup Assoc Sr

Description
Honeywell International is a $40 billion diversified Fortune 100 leader with more than 131,000 employees in 100
countries around the world. We invent and manufacture technologies that address some of the world?s toughest
challenges linked to global macro trends like energy efficiency, clean energy generation, safety and security,
globalization and customer productivity. We are building a world that?s safer and more secure, more comfortable and energy efficient, more innovative and productive. For more information, please visitHoneywell.com or follow us @HoneywellNow.
Honeywell Automation and Control Solutions (ACS) is a $16.6 billion global business that is increasing the
productivity of people at work, and the safety, security and energy efficiency of our homes, buildings, and industrial
plants around the world. Honeywell environmental controls, life safety, security, sensing, scanning, and mobility
products, as well as building and process solutions, are at work in homes, buildings, industrial facilities, and public and private facilities around the world.
The Associate Technical Support Specialist is responsible for providing error free technical support resolutions as well as accurate, timely referral information to our customers on our Contractor support line. They are expected to gather information and utilize web and product spec materials to guide customers through a Honeywell product. This position is critical to the growth of business for Honeywell and the individual filling this role must go above and beyond to help differentiate Honeywell from its competition.
Responsibilities:
* Customer Support – Able to promptly answer support related email, phone calls and other electronic communications.
* Problem Solving – Problems are identified and solved using existing tech web information, utilizing minimal imaginative problem solving skills.
* Applications Knowledge – Obtain a general understanding of operations related to company offered products.
* Change Agent – Look for ways to improve support processes. Drive initiation and follow through to
* implementation.
Honeywell is an Equal Opportunity Employer. Qualified applicants will be considered without regard to age,
race, creed, color, national origin, ancestry, marital status, affectional or sexual orientation, gender identity or
expression, disability, nationality, sex, or veteran status.

Qualifications
Qualifications:
* Bilingual in English and Spanish
* High school diploma or GED
* Applicants should be willing to work during flexible work scheduling, including weekends.
Additional Qualifications:
* 1 year Call Center experience preferred
* 2 years of technical experience and/or technical degree

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Evaluaciones de Honeywell


Satisfacción general de los empleados

3.84
  • Remuneración y prestaciones
    3.90
  • Oportunidad de carrera
    3.61
  • Cultura de la empresa
    3.90
  • Calidad de vida
    3.58

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace 7 meses

    Una empresa buena pero necesita más atención hacia sus empleados

    Video Conferencing EngineerEx-empleado, salió en 2018

    San Luis Potosí, SLP


    Pros: La empresa cuenta con buenas prestaciones y buenos sueldos. Promueven el crecimiento profesional interno y te toman en cuenta para otros puestos si ya eres empleado.

    Contras: La empresa tiene una buena estructura y promueven mucho el crecimiento interno pero no tienen bien implementado el proceso y muchas veces no obtienes un beneficio económico al moverte a otro puesto. Los mejores puestos los ponen fuera de México

    Consejos para los directivos: Preocuparse más por los empleados y gratificar mejor cada año, en cambio de puestos y dar todas las herramientas necesarias para desarrollar el prabajo

    Recomendá la empresa: Si

  • Hace cerca de 2 meses

    Bien

    EngineerEx-empleado, salió en 2015

    Mexicali, BCN


    Pros: Ambiente relativamente saludable y equilibrado con presión moderada y libertad para desarrollar el trabajo. Existe la oportunidad de trabajar con nuevas tecnologías y soluciones a gran escala, lo que permite realizar propuestas y soluciones innovadoras.

    Contras: Falta de buen liderazgo. La organización no contaba con estrategias de crecimiento a largo plazo. El salario es relativamente bajo y las oportunidades de crecimiento son limitadas.

    Consejos para los directivos: Mejores estrategias de crecimiento y para el aumento de la competitividad

    Recomendá la empresa: Si