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Empleo de Specialist Tech Sup Assoc Sr
Honeywell en San Luis Potosí - SL

Descripción del puesto de trabajo

Specialist Tech Sup Assoc Sr

Description
Honeywell International is a $40 billion diversified Fortune 100 leader with more than 131,000 employees in 100 countries around the world. We invent and manufacture technologies that address some of the world’s toughest challenges linked to global macro trends like energy efficiency, clean energy generation, safety and security, globalization and customer productivity. We are building a world that’s safer and more secure, more comfortable and energy efficient, more innovative and productive.

For more information, please visitHoneywell.com or follow us @HoneywellNow.

The Associate Technical Support Specialist is responsible for providing error free technical support resolutions as well as accurate, timely referral information to our customers on our Contractor support line. They are expected to gather information and utilize web and product spec materials to guide customers through a Honeywell product. This position is critical to the growth of business for Honeywell and the individual filling this role must go above and beyond to help differentiate Honeywell from its competition.

Responsibilities:
* Customer Support – Able to promptly answer support related email, phone calls and other electronic communications.
* Problem Solving – Problems are identified and solved using existing tech web information, utilizing minimal imaginative problem solving skills.
* Applications Knowledge – Obtain a general understanding of operations related to company offered products.
* Change Agent – Look for ways to improve support processes. Drive initiation and follow through to
* Implementation.
Honeywell is an Equal Opportunity Employer. Qualified applicants will be considered without regard to age, race, creed, color, national origin, ancestry, marital status, affectional or sexual orientation, gender identity or expression, disability, nationality, sex, or veteran status.

Qualifications
Qualifications:
* Bilingual in English and Spanish
* High school diploma or GED
* Applicants should be willing to work during flexible work scheduling, including weekends.
Additional Qualifications:
* 1 year Call Center experience preferred
* 2 years of technical experience and/or technical degree

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Evaluaciones de Honeywell


Satisfacción general de los empleados

3.89
  • Remuneración y prestaciones
    3.76
  • Oportunidad de carrera
    3.46
  • Cultura de la empresa
    3.62
  • Calidad de vida
    3.59

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace cerca de 2 meses

    Nos hace falta más atenciones a los operadores

    Operador de Producción

    San Luis Potosí, SLP


    Pros: Trabajos sin exceso de pesadez, es decir son trabajos dónde no se corre tanto riesgo se trabajo No son difíciles de llevar acabó las operaciones

    Contras: Hace falta más atención de parte de recursos humanos Más categorías porque el sueldo solamente aumenta al año Contratación directa con la empresa y no con contratistas

    Consejos para los directivos: Ocuparse más de los asuntos de la empresa y de personas que merecen y no merecen estar

    Recomendá la empresa: Si

  • Hace 2 meses

    Buena empresa

    Senior Specialist

    Ciudad de México, DF


    Pros: Buen pago para iniciar una carrera, buenas prestaciones y sueldo. Oportunidad de carrera en cambios laterales. Aprendizaje y capacitación para el desarrollo profesional

    Contras: Cultura de la empresa muy rígida y sin pensar en los empleados. Deberían mejorar las instalaciones para poder trabajar sin problemas. Actualizar politicas que ayuden a los empleados

    Recomendá la empresa: Si