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Empleo de Sr Field Service Engineer
Honeywell en Ciudad de México - DF

Descripción del puesto de trabajo

Sr Field Service Engineer

Description
The main objective of this position is to ensure the following actions: Field Deployment, Fine Tuning, Bring new Customers in order to achive the goals for Advance Services for the Wireless Solutions, Identify patrons and trending that could indicate quality issues and work in the solution Goal for Quality 4 Issues //Provide Technical solutions and Support to Contract Area, principally when Customer/Partners meetings are required, Strategic project analysis is needed, evaluation of non standard contracts training for new employees and partners. Partnership with Contracts Manager to define and ensure the correct communication with the customers providing the information related to equipments, fullfill contracts scope from technical perspective, This position needs strong influence within Field Service for strategic accounts to obtain deals and close negotiations.

Required
Bachelor degrees or University level of electronics communications or IT engineering
* 8 years of technical experience of service and repair in Hand Held´s and Mobile printers
* 8 years in wireless solutions filed and communications technologies (Cisco), able to perform wireless site survey certifications, includying switches, routers, access points, hand helds.
* Six Sigma Green Belt Certified
* Project Management and leadership skills

Desired
* 40% Time Travel
* Driver License
* Passport and American Visa Required
* Training Skills Desired
* Write and Speaking English language
* Cisco Wireless Certification

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Evaluaciones de Honeywell


Satisfacción general de los empleados

3.93
  • Remuneración y prestaciones
    3.84
  • Oportunidad de carrera
    3.53
  • Cultura de la empresa
    3.70
  • Calidad de vida
    3.63

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace 9 días

    Collection Analyst

    San Luis Potosí, SLP


    Pros: Busjsisoowowowowowjejeieijejwkwkwowowkjwjeiwjwbwkosiejdksowlejjejwisiejehdjjeuwiwlwowowkekwieiwieuhehehrhehrhehehehehejejejdkekkejdjejejebrjrjjrbrhr

    Contras: BBusjsisoowowowowowjejeieijejwkwkwowowkjwjeiwjwbwkosiejdksowlejjejwisiejehdjjeuwiwlwowowkekwieiwieuhehehrhehrhehehehehejejejdkekkejdjejejebrjrjjrbrhr

    Consejos para los directivos: BBusjsisoowowowowowjejeieijejwkwkwowowkjwjeiwjwbwkosiejdksowlejjejwisiejehdjjeuwiwlwowowkekwieiwieuhehehrhehrhehehehehejejejdkekkejdjejejebrjrjjrbrhr

    Recomendá la empresa: Si

  • Hace 14 días

    Tu eres dueño de tu propia carrera dentro de la empresa, si quieres triunfar, lo haras

    Customer Service Assistant

    San Luis Potosí, SLP


    Pros: Al iniciar te brindan un entrenamiento muy completo para ingresar totalmente preparado al puesto y todo pagado. Tambien excelente ambiente laboral, buenas prestaciones y grandes oportunidades de crecimiento

    Contras: No considero que el trabajo tenga nada negativo, la empresa es muy buena. Solo se debe de contar con mucha organización y responsabilidad dado que son tareas con mucho valor para la empresa

    Recomendá la empresa: Si