Empleo de Warranty Analyst
Delphi en Juárez - CH

Warranty Analyst

PARTICIPATE IN CONTRACT REVIEW ACTIVITIES TO IDENTIFY GAPS/ISSUES WITH CUSTOMER WARRANTY EXPECTATIONS

PERFOMR WRAP (WARRANTY REDUCTION ASSESSMENT FOR PRODUCTS) ON NEW VEHICLES PRIOR TO PILOTS

DEVELOP PLATFORM "LOOK UP" TABLES BY VEHICLE PRODUCTION SALE DATES

SUPPORT BEST /DFMR/ QA ACTIVITIES

INPUT REPAIR ORDER DATA AND DEALER TEXT INTO THE GLOBAL WARRANTY INFORMARTION SYSTEM (GWIS)

ANALYZE GWIS CLAIM DATA AND IDENTIFY/PRIORITIZE TOP WARRANTY ISSUES

DEVELOP AND UPDATE WARRANTY IMPROVEMENT PLANS BY VEHICLE PLATTFORM FOR PRODUCT ENGINEER

REQUIREMENTS
* PROFFESIONAL RESPONSIBLE TO RECEIVE AND ANALYZE WARRANTY FIELD CLAIMS IN ORDER TO IDENTIFY WARRANTY DRIVERS TO ENGINEERING FOR POTENTIAL COUNTTERMEASURES WHICH LEAD TO WARRANTY REDUCTION
* GENERAL AUTOMOTIVE KNOWLEDGE OF DIVICES AND THEIS FUNTIONS
* EXCELLENT COMMUNICATION SKILLS IN ENGLISH
* EXPERIENCE WORKING WITH VEHICLE ASSEMBLY PLANTS INCLUDING KNOWLEDGE OF PACKARD HANDLING AND INSTALLATION PROCESSES

Evaluaciones de Delphi

Mi empresa es muy estricta

Operador de Producción

Pros: La empresa siempre tiene trabajo para todos los operadores de producción pero nunca nos dan nuestras vacaciones y la comida ni esta muy buena

Contras: La empresa da mucha carrilla a todos los operadored no nos dan descanso y los dias festivos tampoco los dan y mucho menos dan permisos para salir de Emergencias

Operario de Moldeado de Plásticos

Tijuana, BCN

Pros: Fondo de haorro el ambiente con los compañeros de trabajo algunos premios por la asistencia cada mes y bimestral y la puntualidad en los pagos de nosotros los trabajadores

Contras: pues que si pueden se acerquen con el personal de cosina para q aya mas variedad en la comida y también con la gente encargada con los trasportes para solucionar algunos inconvenientes con las rutas

Consejos para los directivos: Q aya mas oportunidades de crecimiento